آخرین اخبارتهرانسیاسیشعبمدیریتویژه

تکریم و معارفه

:: با استعانت از حضرت حق جل‌جلاله، در ظل توجهات حضرت ولی عصر علیه‌السلام، و با مدد امیر بیان علیه‌السلام، در شب شهادت باقر علم النبیین علیه‌السلام، مراسم تکریم، تودیع و معارفه‌ی مدیر موسسه‌ی تخصصی خطابه‌ی امیر بیان علیه‌السلام برگزار شد.

:: در این مراسم که با پیگیری و تلاش دلسوزان موسسه برگزار می‌شد، از تلاش‌های مجدانه و مخلصانه‌ی جناب حجة الاسلام و المسلمین حاج علی کلاته تقدیر و برادر جهادگر، جناب حجة الاسلام و المسلمین حاج تقی وکیل‌پور به عنوان مدیر جدید موسسه معرفی شد.

:: ضمنأ در این جلسه، اعضای هیئت امنای موسسه که با همکاری، کمک و ابتکار دغدغه‌مندان جبهه‌ی انقلاب به تصمیم‌سازان موسسه اضافه شده‌اند، معرفی شدند.
:: اعزه و بزرگوارانی که در عرصه‌ی علم و جهاد، نام‌آشنایند؛ و دغدغه‌های تبلیغی و خطابی‌شان ایشان را به جمع جهادگران امیر بیانی آورده است.
:: حجج اسلام، حضرات آقایان سلمه‌ای، عزت‌زمانی، حقانی و رستم‌پور.
:: بی‌شک با حضور ایشان، حرکت موسسه به سمت آرمان‌ها و اهداف والایش شتاب بیشتری خواهد گرفت.

جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، و عرض ارادت و توسل به ساحت حضرت باقر العلوم علیه‌السلام آغاز شد.
:: سپس جناب حجة الاسلام و المسلمین رستم‌پور از اعضای محترم هیئت امنای موسسه، ضمن تأکید بر کار پرحجم جهادی در عرصه‌ی خطابه، ضرورت نیل به اجتهاد در فقه و اصول را تبیین فرمودند.

در ادامه جناب حجة الاسلام و المسلمین سلمه‌ای به عنوان رئیس هیئت امنای موسسه، با اشاره به خاطرات خود از سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر سخت‌کوشی و ضرورت تلاش مضاعف در جهت پیشبرد اهداف جبهه‌ی انقلاب تأکید نموده و گفتند: قیام لله و اخلاص در کار، دو رمز موفقیت بچه‌های امیر بیان است.
:: ضمناً از تشکیل شورای راهبردی موسسه با حضور پیش‌کسوتان، دلسوزان و قدمای موسسه، جهت کمک به سیاستگذاری‌های کلان موسسه، خبر دادند.

:: پس از آن، حجة الاسلام و المسلمین کلاته با تقدیر از هم‌راهی هم‌سنگران امیر بیانی، یادی از گذشته‌ها و درگذشته‌های امیر بیان نمودند و ابراز امیدواری کردند که در دوره‌ی جدید، موسسه با پویایی و امید بیشتر به سمت اهداف خود حرکت کند.

در این بخش از مراسم، حجة الاسلام و المسلمین حقانی دیگر عضو هیئت امنای موسسه، تأکید نمودند که لازم است رابطه‌ی موسسه با بیانیه‌ی گام دوم مشخص شود؛ و از لزوم توجه در اجرای دقیق فرامین دینی در ضمن کار پرحجم جهادی سخن گفتند؛ ایشان نیز با اشاره به خاطراتی از شهداء جلسه را نور بخشیدند.

:: در پایان حجة الاسلام و المسلمین وکیل‌پور، مدیر جدید موسسه، با تشریح برنامه‌های آتی، به ضرورت استمداد از شهداء در فعالیت‌ها، کار جبهه‌ای و نگاه‌های بلند و راهبردی در تدوین برنامه‌ها اشاره کرده، از همه‌ی صاحب‌نظران و دلسوزان جبهه‌ی انقلاب دعوت به همکاری نمودند؛
:: و گفتند:
باید طوری کار کنیم که دشمنان از حضور ما بترسند؛ و مظلومان با حضور ما دل‌گرم شوند …

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا